Strakkere billen door het juiste seksstandje




Seks en gezondheid gaan hand in hand. Maar seks en fitness, dat valt eigenlijk niet te vergelijken… Of toch?

© Pixabay.com

Strakkere billen door seks is natuurlijk ideaal, doen waar je zin in hebt en er beter uit komen te zien. Daar kan geen sportschool tegen op. Er zijn maar liefst 7 work-outs of zullen we het maar gewoon seksstandjes noemen die je kunt doen om mooie strakke billen te krijgen.

1. Missionarisstand
Gek genoeg is de meest basis seksstandje dat er maar is, de missionaris houding, gelijk een hele goede work-out. Dat wil zeggen dat je je partner vraagt op de onderarmen en benen te steunen, dus iets van de grond. En jij moet dan wel mee van de ondergrond af. Dat wil zeggen je heupen omhoog gooien en terwijl je op en neer beweegt zul je de spieren in je billen voelen werken.

2. De lotushouding
In deze houding zit je op schoot van je partner, dat wil zeggen dat je armen en benen op de rug van je partner verstrengeld liggen en je meebeweegt met je partner. Je bilspieren zet je hiermee behoorlijk aan het werk en deze zul je dus ook goed voelen.

3. De isometrische pauze
Dit is niet echt een standje, maar meer een actie. De isometrische pauze wil zeggen dat je je bilspieren aanspant en deze gedurende langere tijd aangespannen houd. Of gedurende lange tijd steeds weer opnieuw aanspant. Deze actie kun je tijdens elk willekeurig standje uitvoeren.

4. De hurkpositie
Gehurkt seks hebben, dat wil zeggen dat je of gehurkt van achteren genomen wordt of dat je bovenop hem in hurk stand gaat zitten. Hoe dan ook span je hiermee je bilspieren en je beenspieren aan en traint ze op deze manier.

5. Gedeeltelijke brugstand
Hiermee komt je achterlijf van de grond af, je zit op je knieën en lig je met je armen en hoofd plat of in ieder geval een stuk lager. Je partner knielt en neemt je van achteren. Door deze stand moet je je bilspieren wel gebruiken en aanspannen.

6. Staand
In deze positie heeft veel invloed op je uithoudingsvermogen, zeker als je ook nog eens je benen om hem heen vastpint. Je beenspieren en bilspieren moeten heel wat werk verzetten tijdens deze positie en je zult dit vrijwel meteen merken.

7. Figuur 8
In deze positie die erg veel op de missionaris positie lijkt plaats je een paar kussens onder je billen. Je billen liggen dan een stuk hoger dan de rest van je lichaam waardoor je partner dieper bij je naar binnen kan. Als jij vervolgens al jou spieren in je billen aanspant dan wordt dit niet alleen een heel intense workout maar ook een geweldige seks ervaring.



Lees nog meer over:,

Voeg een reactie toe

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *